Известие

Collapse
No announcement yet.

Brera-3.2 или 1750 tbi

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да, в сравнение с тби-то 3.2 е остарял морално... Представяш ли си подобна дилема преди 5-6 години: 3.0/3.2 морално остаряло Арезе, срещу невероятната нова технология JTS, примерно... А преди 10-12 години, морално остарялото 2.5 V6 12V срещу дзвера TwinSpark 16V...

    @Pyro: За индепендънта си прав - сива матова е оригиналдъ на цвят, вътре червени конци, ала-бала, джантите и те са черни матови оригинално... Абе кеф, и да искаш да и пипнеш нещо визуално (поне според моите представи) можеш само по-грозна да я направиш...

    PS: на сайта на Аутоделта от линковете има една секция "cars for sale" и там има една черна брера "3.2 Compressore" (не може да се линкне директно)... Не видях само колко кашона пари и искат...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 21:55.

    Comment


    • #32
      Мойта мечта е с дълго име "Brera 3.2 V6 Q4 24V Italia Independent и за завършек Autodelta (или както им казваха).На мен ми харесва в 3.2 мощността идваща от по-големия обем и звука не е лош.Особено ако се добави един Ragazzon exhaus system става за чудо и приказ.1750 tbi върви като чели по-спокойно.А до колегата badmadafaka, изобщо не се и замислям да пипам визуално такова изящество.Гръм да ме удари ако и посегна D

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Pyro Покажи съобщение
        Ее вие пък тая 3.2-ка много лоша я изкарахте.Като звук няколко пъти съм се качвал на 3.2 и ми харесва много, особено като му се сложи един Ragazzon exhaust.На Tbi съм бил един път.Добро впечатление ми направи, но осезателно си се чувства разликата от 60 коня, поне според мен.
        Tbi - максимален въртящ момент 320 нм при 1 400 об
        Това звучи твърде изкусително!
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Да, в сравнение с тби-то 3.2 е остарял морално... Представяш ли си подобна дилема преди 5-6 години: 3.0/3.2 морално остаряло Арезе, срещу невероятната нова технология JTS, примерно... А преди 10-12 години, морално остарялото 2.5 V6 12V срещу дзвера TwinSpark 16V...

          PS: на сайта на Аутоделта от линковете има една секция "cars for sale" и там има една черна брера "3.2 Compressore" (не може да се линкне директно)... Не видях само колко кашона пари и искат...
          Колко кашона не знам .. но да не е с десен волан .
          А да знаеш и малкото 2.5 Арезе колко е лошо и морално остаряло ... ... това е най-лошата кола която съм имал хахаха.

          Първоначално публикувано от Pyro Покажи съобщение
          Мойта мечта е с дълго име "Brera 3.2 V6 Q4 24V Italia Independent и за завършек Autodelta (или както им казваха).На мен ми харесва в 3.2 мощността идваща от по-големия обем и звука не е лош.Особено ако се добави един Ragazzon exhaus system става за чудо и приказ.1750 tbi върви като чели по-спокойно.А до колегата badmadafaka, изобщо не се и замислям да пипам визуално такова изящество.Гръм да ме удари ако и посегна D
          Ragazzon-a не ми харесва как звучи, някак ми е твърде остро ... единствения му плюс е че е stainless steel .
          ...

          Comment


          • #35
            Ragazzon издава по-дрезгав звук, което мен направо ме възбужда.Дрезгаво плътен (и много шумен) ми е любимата комбинация.Ако някой може да каже предимствата пред другия на двата мотора ще съм много благодарен

            Comment


            • #36
              Освен да ти се обадя като се задействам с Autodelta да го правим заедно. Аз вече съм си намерил комплект, но чакам да ми мине гаранцията за да си го поръчам. Проблемът е кой да ми го монтира, защото не ми се ходи чак до Англия.

              Първоначално публикувано от Pyro Покажи съобщение
              Е да, сега се поразрових и гледам има колега Vasil.Tzanev май така се пишеше неговата белисима ми харесва много.Italia independent ей това търся.За мен важно е колата вътре да е Харна, мощен двигател и да е страстна кучката.Откак бащата взе една 159-ка 2006 немога да отлепя очи от алфите.
              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
              Alfa Romeo 4C

              Comment


              • #37
                1.75 TBi (200Hp) 7.7
                3.2i V6 JTS (260Hp) 6.8
                Колеги , стига го въртели колегата при тази разлика в ускорението според мен няма сравнение в двата мотора ! 3.2 is your magic machine
                Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                  Освен да ти се обадя като се задействам с Autodelta да го правим заедно. Аз вече съм си намерил комплект, но чакам да ми мине гаранцията за да си го поръчам. Проблемът е кой да ми го монтира, защото не ми се ходи чак до Англия.
                  Може и мене да имате предвид
                  Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                  Comment


                  • #39
                    Защо трябва да ходите до Англия?
                    Пратете само колата
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Пак се пише без да се чете особено!!! Колегата с желанието да си подари коледен подарък трябва да има следните неща в предвид:

                      1. Брера Италия Индипендант с тази боя е много трудна за подържане особено в нашите условия.

                      2. Черните джанти са стандартни за всички нови 159/Брери и там нищо особено.

                      3.Карбоновите елементи в интериора всъщност не са истински карбон и са допълнителна екстра при това доста скъпа а всичко останало е стандартно за новите 159/Брера.

                      4. И последно мисля, че спора отдавна приключи по повод мотори...има си интернет, графики, сравнения и ясно се вижда кой мотор е по-добър.

                      Аз лично бих препоръчал 1750 ТБИ!

                      Успех с покупката!
                      EX 156 1.6 TS

                      Comment


                      • #41
                        Пичове,

                        що ще ходите до Англия?!?!

                        Autodelta International

                        GREECE
                        Autocorse Ltd
                        Anonimos 3
                        Vari, 16672
                        Athens
                        Tel: 210 89 79 210
                        Fax: 210 89 79 209
                        Web: www.autocorse.gr
                        E-mail: autocorse@autocorse.gr
                        Contact: Mr Stathis Magos
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #42
                          А и сте готови да дадете петнаесе хилки за мунинг, пък не ви се ходи до сервиза
                          После поддръжката.... ?!
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Човека има парите и желанието да си купи колата и да я тунингова за малко повече пари отколкото струват колите на повечето пишещи в темата, обаче искате да го откажете защото боята трудно се поддържала..? Или цялата кола била скъпа за поддръжка..? Кой от критиците ще му плаща ремонтите и поддръжката..?
                            Евала бе алфисти-и-и...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Човека има парите и желанието да си купи колата и да я тунингова за малко повече пари отколкото струват колите на повечето пишещи в темата, обаче искате да го откажете защото боята трудно се поддържала..? Или цялата кола била скъпа за поддръжка..? Кой от критиците ще му плаща ремонтите и поддръжката..?
                              Евала бе алфисти-и-и...
                              A ти сигурен ли си че ги има,щот на мен този случай ми напомня на някои други тук във форума-много шум за нищо

                              П.С.Никой не се опитва да го отказва,всички си пишат колко да не заспат,и четат много интернет-ускорения,въртящ момент,в крайна сметка само Боян,Васил и Иво имат допир от първа ръка до двата мотора
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Колеги не нажажавайте обстановката.Колата ми е мечта от много време и съм написал какво искам да е.1-вото, което е да е най-мощния мотор (темата се отнасяше кой е по-добър от двата, които съм си избрал) 2-рото да е с всички възможни екстри понеже това е кола, с която изобщо не целя да икономисвам горива и така нататък= кола само за удоволствие.И да имам желание да я туининговам в Autodelta.Един вид искам за моя бюджет да си взема една кола и да я подобря силово, за да ми доставя още повече удоволствие.А да и за боята, която трудно се подържала-колеги аз ако ще си копувам кола с матирана боя няма по цял ден да вися по паркинги и на служебния абонамент пред работата, че да ми стане на г*з.ПАК подчертавам, че колата ще е основно за удоволствие и за уикендите Просто не мога да реша дали атмосферния или турбо двигателя...

                                Comment

                                Working...
                                X